انواع سنگ نما و ساختمان

شهرک سنگ شمس آبادتهران

شهرک سنگ

شهرک سنگ شمس آباد

بازارشهرک صنعتی شمس آباد، قطب سنگبری ایران، در ۴۵ کیلومتری اتوبان تهران-قم واقع شده است و مساحت آن بالغ بر 3000هکتار می باشد. این شهرک به عنوان یک بازار سنگ مهم، یکی از فعال‌ترین شهرک‌های صنعتی تهران است که بیش از چندین هزار کارخانه فعال در آن واقع شده است.

این شهرک ظرفیت اشتغال بیش از دوازده هزار نیروی کار فعال را دارد. این شهرک تحت وزارت صنایع و معادن قراردارد و این امر موجب شده تا صنعتگران تمایل بیشتری به سرمایه‌گذاری در این شهرک صنعتی داشته باشند.

پیشینه شهرک سنگ شمس آباد

عملیات اجرایی شهرک صنعتی شمس‌آباد در سال ۱۳۷۲ با وسعتی بالغ بر سه هزار هکتار به عنوان بزرگترین شهرک صنعتی ایران و خاورمیانه پایه‌گذاری شد. در حال حاضر کلیه زمین‌های صنعتی آن با ۲۳۰۰ قرار داد منعقده واگذار گردید که در حال حاضر تعداد واحدهای صنعتی فعال در این شهرک بالغ بر ۱۴۰۰ واحد صنعتی بوده و وسعت زمین‌های صنعتی به دوبخش با مقدار ۹۰۰ هکتار آن طرح موجود و ۸۰۰ هکتار آن در طرح توسعه می باشد.

در سال ۱۳۹۲ خورشیدی ۲۰ هزار نفر در این شهرک مشغول به کار بودند و با تکمیل شدن واحدهای صنعتی غیرفعال آن تعداد اشتغال‌زایی این شهرک به ۵۰ هزار نفر می‌رسد.

مساحت فضای سبز شهرک صنعتی شمس آباد که از شاخصه های این ابر شهرک می باشد، بالغ بر ۲۴۰ هکتار است که با وجود اقلیم منطقه ای، یکی از بهترین مدیریت های این شهر صنعتی بزرگ است.

سه راه دسترسی از شهر تهران برای این شهرک صنعتی وجود دارد.

اولین مسیر مربوط به اتوبان تهران-قم می‌باشد که در واقع پس از فرودگاه امام خمینی، دومین خروجی به سمت شهرک صنعتی شمس آباد خواهد بود.

مسیر دوم از طریق جاده قدیم قم بعد از شهر حسن آباد می‌باشد.

اگر هم قصد دارید از شهرهای اطراف به این منطقه برسید، می‌توانید به ایستگاه مترو در مناطق شهر ری و شاهد، مراجعه کنید. در ایستگاه خط شهرری، تاکسی‌هایی وجود دارند که به راحتی شما را به شهرک صنعتی شمس آباد می‌برند.

کارخانه‌های سنگبری زیادی در این شهرک قرار دارد و انواع سنگ‌های ساختمانی گرانیت، مرمریت، تراورتن، مرمر و … در این مرکز، تولید و عرضه می گردد. بازار شمس آباد نه تنها برای شهر تهران بلکه در ایران نیز از جایگاه ویژه ای برخوردار است، تا آنجایی که تولیدکنندگان اصفهانی که از مهم ترین تولید کنندگان سنگ در کشور و جهان هستند نیز، با وجود بازارهای بزرگ در اصفهان، در این شهرک گرد هم آمده اند.

به دلیل تجمع تولیدکنندگان و فروشندگان متعدد و معتبر سنگ در این بازار، انتخاب از بین محصولات راحت تر و سریع تر به نتیجه خواهد رسید. بازارهایی که در داخل بافت شهری قرار دارند به مراتب کوچکتر از بازارهای سنگ خارج از شهر هستند و به دلیل تنوع پایین از هر لحاظ، نمی توانند نظر همه خریداران را جلب نمایند. اما مراکزی نظیر بازار سنگ شمس آباد این مزیت را دارد که به دلیل وسعت زیاد، تنوع بی نظیری از انواع سنگ ها را با کیفیت، رنگ و طرح های مختلف را در خود جای داده است. بنابراین اگر برای پروژه های لوکس و خاص خود، در جستجوی سنگ های باکیفیت، لوکس و منحصر بفرد هستید، و یا سنگی مناسب با بودجه پروژه خود و با صرفه اقتصادی می خواهید، حتما بازار سنگ شمس آباد را در نظر داشته باشید.

مزایای خرید از بازار سنگ شمس آباد (شهرک صنعتی شمس آباد):

تنوع بسیار زیاد سنگ های ایرانی و خارجی،خرید مستقیم از تولیدکنندگان سنگ،وسعت زیاد (بزرگترین بازار سنگ تهران)

تولید سنگ های اسلب لوکس و خاص ایرانی،عرضه اسلب های کمیاب، لوکس و خاص وارداتی،مرکز تجمع برندهای بزرگ سنگ های ساختمانی،حضور تولید کنندگان برتر تهران, اصفهان و…،کاهش هزینه های حمل و نقل (به دلیل استقرار کارخانه های سنگبری در بازار شمس آباد)،تنوع قیمت و کیفیت

قیمت سنگ در بازار شمس آباد تهران با توجه به بودجه هر پروژه و کیفیت انتخابی، می تواند متغیر باشد.

جهت اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروشگاه سنگ نی ریز ارائه دهنده سنگ های نما و ساختمان؛ از تولید در کارخانه ها و سنگبری های شهرستان نی ریز تا عرضه مستقیم به مصرف کنندگان عزیز با بهترین کیفیت و کمترین قیمت، جهت اطلاع از قیمت تماس بگیرید.

فروشگاه سنگ نی ریز ( نی استون )

neystone.com

09120248463

07153838248

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *