انواع سنگ نما و ساختمان

شهرک صنعتی محمود آباد اصفهان Mahmoud Abad Industrial Town, Isfahan

شهرک سنگ محمودآباد

شهرک صنعتی محمودآباد

شهرک صنعتی محمود آباد با داشتن مساحتی حدود ۹۰۰ هکتار یکی از شهرک‌های صنعتی بزرگ ایران می باشدکه بدلیل فعالیت صد‌ها واحد تولیدی در زمینه سنگ به بازار سنگ ایران مبدل شده است.

این شهرک در شمال اصفهان، روبروی پالایشگاه اصفهان ایجاد شده است و بدلیل قرارگیری در مجاورت روستای محمودآباد به این نام معروف شده است.

بیشتر قسمت های صنعتی واقع در شهرک سنگ محمودآباد در زمینه تولید و فرآوری انواع سنگ‌های ساختمانی فعالیت می کنند، از همین رو این شهرک را می‌توان به نوعی تخصصی ترین شهرک در زمینه تولید و فرآوری سنگ‌های ساختمانی در ایران بشمار آورد و هر فرد، با هر سلیقه‌ای که داشته باشد می‌تواند سنگ مورد نیاز خود را در این شهرک پیدا کند.

شهرک صنعتی محمود اباد به عنوان بزرگترین شهرک سنگ کشور شناخته شده است که درواقع بیش از 70 درصد نیاز کشور را تولید میکند.

صادرات به بیش از 50 کشور و کیفیت بالای سنگ تولیدی این شهرک موجب شده تا  در این عرصه شهرت جهانی کسب کند.

شـهرک صنعتـی محمود آباد یک شهرک غیر انتفاعی خصوصی است که از طریق هیئت امنایی اداره می‌شود و قبل از انقلاب فعالیت خود را آغاز کرده است. همه امور اجرایی این شهرک توسط هیئت امنا مدیریت می‌شود.

قیمت فروش سنگ

این شهرک بدلیل فعالیت تخصصی در زمینه سنگ ساختمانی شهرت جهانی نیز دارد و می‌توان انواع سنگ‌های تراورتن، مرمر، مرمریت، گرانیت، چینی، سند استون، لایم استون،  ترااونیک، ترامیت را در آن پیدا کرد

سنگ‌های تولیدی در سنگبری‌های شهرک صنعتی محمودآباد در انواع ابعاد و اندازه‌ها از جمله تایل، طولی و اسلب برش داده می‌شود.

همچنین تنوع در فرآوری نیز در این شهرک زیاد است به گونه‌ای که شما می توانید سنگ‌ مورد نیاز خود را در فرآوری‌هایی مانند هوند یا مات، صیقلی و چرمی پیدا کنید.

البته یکی از دلایلی که باعث شده شهرک صنعتی محمودآباد به قطب سنگ ایران تبدیل شود وجود شرکت‌های تولید دستگاه‌های سنگبری در این شهرک است.

به نحوی که تولید بیشتر دستگاه‌های سنگبری در ایران در شهرک صنعتی محمودآباد انجام می‌شود. این دستگاه‌ها علاوه بر داشتن قیمت بسیار مناسب، کیفیت مناسبی نیز دارند که باعث شده‌اند، واردات دستگاه‌های سنگبری از کشورهایی نظیر ایتالیا بسیار کاهش پیدا کند.

این شهرک با داشتن مزایایی از همانند تعداد بالای سنگبری، نزدیکی به اصفهان و واحدهای تولید دستگاه‌های سنگبری در زمینه سنگ در ایران حرف اول را می‌زند.

این شهرک دارای تنوعی از سنگ های لوکس ساختمانی و سنگ های پرفروش ساختمانی است .

سنگهای حکمی و سنگهای فرشی در تمامی ابعاد و اندازه ها.

اگر بخواهیم بصورت تخصصی به شهرک صنعتی اصفهان به ویژه محمود آباد نگاه کنیم با توجه به موقعیت جغرافیایی اصفهان و مکان بسیار خوب شهرک (جاده تهران – اصفهان ) این شهرک بهترین مکان جهت خرید سنگهای مرمریت و گرانیت است.

خرید انواع سنگ ساختمانی در محمودآباد

در شهرک صنعتی محمود آباد اصفهان می توان انواع سنگ ساختمانی از قبیل انواع سنگ های اسلب مرمر ، اسلب مرمریت ، سنگ تراورتن ، سنگ گرانیت و .. را با بهترین کیفیت یافت همچنین : سنگ نما ، سنگ کف (حیاط ، سالن و پارکینگ)، سنگ راه پله، قرنیز و همچنین انواع سنگ با کیفیت سوپر مناسب برای صادرات به کشورهایی همچون عراق (اربیل)، استرالیا، ترکیه، کشورهای عرب حوزه خلیج فارس و کشورهای اروپایی را در تنوع بسیار بالا تهیه کرد.

سنگبری های موجود در این شهرک صنعتی کوپ سنگهای نقاط مختلف کشور ایران مانند سنگ عباس آباد، محلات، حاجی آباد و خود استان اصفهان را در قالب تایل و اسلب و در سایزهای متنوع با مدرن ترین دستگاه ها برش می دهند.

باربری شهرک صنعتی محمود آباد

دلیل معروف بودن و اهمیت اقتصادی این شهرک به دلیل شرکت ها و سنگبری های مطرح و بزرگ کشور است. محموداباد، قطب صنعت سنگ ایران به شمار می آید. این شهرک واقع در کیلومتر ۵ جاده اصفهان به شاهین شهر و مقابل پالایشگاه شهید منتظری اصفهان است.

به دلیل تعدد ارسال ها و جریان داشتن روح صنعت در این شهرک و برای راحتی کسب و کار های این منطقه، دارای باربری مستقل می باشد تا نیاز این منطقه پاسخ داده شود.یکی از اصلی ترین مسیرهای باربری از سوی این شهرک به تهران است.

شهرک محموداباد به سنگ بری های بسیار بزرگ و مطرح کشوری خود معروف است. اصل دلیل داشتن باربری مستقل در این منطقه هم در مرحله اول همین موضوع است. بنابراین باید بدانید تجهیزات این باربری برای انتقال سنگ در انواع سایز ها و وزن ها به نقاط مختلف کشور نیز، کامل است.

در صورتی که اطلاع از نوع ماشین و سبک انتقال بار خود نیز نداشته باشید، تنها با دادن مشخصات بار، خود باربری ماشین مناسب را برای شما درنظر خواهد گرفت.

 

ویژگی های سنگ محمود آباد اصفهان

ثبات رنگ،زیبا و طبیعی،مقاوم در برابر سرما و گرما،مقاوم در برابر شوک دمایی،مقاوم در برابر لکه،آنتی باکتریال،مقاوم در برابر خشم،لمینت مقاوم در برابر ترک خوردگی،برش رکتیفای بدون بند کشی،صد در صد قابل شستشو،تنوع در طرح و رنگ

موارد استفاده از سنگ محمود آباد

امروزه سنگ یکی از مواد اصلی در ساخت دکوراسیون و دیزاین مکان های نظیر خانه، ویلا، امارت، کاخ و مکان های مذهبی و تفریحی می باشد.

-از سنگ می توان در ساخت لوگو هایی با طرح های خاص استفاده کرد.

-استفاده در کابین آسانسور با پیاده کردن طرح های جذاب و شیک نظیر طرح فرش، طرح سلطنتی و بسیاری طرح های سنتی و فانتزی دیگر.

-. باید برای انتخاب بهترین کفپوش آسانسور میزان رفت و آمد خانگی و اداری بودن آسانسور و رسمی و غیر رسمی بودن مکان را در نظر گرفت و با توجه به این موارد کفپوش مناسب را انتخاب کرد. همچنین باید به وزن کم، هزینه مناسب، نصب سریع توجه نمود.

-استفاده در سنگ کاری و زیبا سازی نمای بیرونی خانه ویلا عمارت و دیگر مکان ها در انواع طرح های مدرن و کلاسیک

-استفاده در نمای داخلی خانه به خصوص در دیوارها و کف. با استفاده از سنگ محمود آباد می توانید به دیوارها و کف خانه تان جلوه خاصی بدهید. سنگ طراحی شده برای دیوارها و کف بسیار زیبا به نظر می ‌رسد ولی کسی آن در حدی است که فورا ظاهر یک اتاق یا سالن را تغییر می دهد.

-ساخت مجسمه

-استفاده از سنگ در رویه و قفسه آشپزخانه و همچنین رویه حمام با اشکال و طرح های بسیار متنوع

-برای طراحی و دکوراسیون بالکن

-استفاده از سنگ در نما و دکوراسیون عمارت ها و مکان های تاریخی

جهت اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروشگاه سنگ نی ریز ارائه دهنده سنگ های نما و ساختمان؛ از تولید در کارخانه ها و سنگبری های شهرستان نی ریز تا عرضه مستقیم به مصرف کنندگان عزیز با بهترین کیفیت و کمترین قیمت، جهت اطلاع از قیمت تماس بگیرید.

فروشگاه سنگ نی ریز ( نی استون )

neystone.com

09120248463

07153838248

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *